Androgel
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר. בן ברוך שלןם בהתיעצות עם האונקולוגיתשלי אני יכולה להשתמש באנדרוג'ל. בעלון לצרכן רשום שאין להשתמש בתכשיר אם קיימת אבחנה לסרטן שד,ואין להשתמש בתרופה זו בנשים. אובחנתי לפני שנתיים בסרטן השד,ו נכון להיום אני בריאה. אז מה האמת בכתוב? מודה לך.
לקריאה נוספת והעמקה
אנדרוג'ל הוא טסטוסטרון במנון נמוך שנועד בעיקרון לטיפול בגברים עם רמות טסטוסטרון נמוכות. אם האונקולוגית שלך אשרה שימוש בו, אני מניחה שהיא בדקה את הנושא. לפי עלון הצרכן של אנדרוג'ל החומר לא נבדק בנשים, ואינו מומלץ לגברים עם סרטן שד. איני מכירה פרסומים לגבי שימוש באנדרוג'ל בנשים.