שאלה לרופאים על זולודקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברו כשבועיים מאז קבלת זריקת הזולודקס השנייה ושוב יש לי דימום דומה מאוד לדימום שאחרי הזריקה הראשונה.הבנתי שזה לא אמור לקרות ושיכול להיות שהזריקה השניה לא היתה תקינה.אני בת 27 ולא סובלת מעודף משקל .השאלה שלי מה אני אמורה לעשות עכשיו? אני צריכה ללכת לאונקולוג\גניקולוג או פשוט לחכות לזריקה השלישית ולקוות לטוב?
לקריאה נוספת והעמקה
אני מציעה לך לבצע בדיקות דם לבדוק תפקוד שחלתי ולהתיעץ עם האונקולוג וכן גם יעוץ משותף עם הגנקולוג. יתכן ויש מקום להחליף את הזולדקס לתרופה אחרת מאותה משפחה.