גרורות וטיפול לחיזוק העצמות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אמורה לקבל טיפול לחיזוק העצמות בשל גרורות סרטן שד. רציתי לדעת מה ההבדל בין ארדיה לזומרה למעט אורך הזמן של הארדיה. האם אחת מהן נחשבת ליעילה יותר מהשניה??
לקריאה נוספת והעמקה
למימי כאשר מדובר בטיפול בגרורות גרמיות מסרטן השד , ככל הידוע אין הבדל ביעילות של שתי התרופות; היתרון הגדול של זומרה - הוא משך המתן הקצר (רבע שעה בלבד)
יש לי גרורות בעצמות וגם אוטאופורוזיס. אני מקבלת רק כימותרפיה. האם עלי לבקש מהאונקולוגית לקבל גם זומרה בנוסף לכימו?