גלי חום ואפקסור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הקיץ מתקרב, וגלי החום מתחילים להיות יותר ויותר מעיקים, שלא לומר בלתי נסבלים... מצאתי מידע לגבי תרופה בשם אפקסור: http://www.infomed.co.il/news/n_122000_1.htm אשמח לקבל חוות דעת מאחד האונקולוגים וגם מהבנות: האם התרופה מוכרת, מומלצת, אפקטיבית, תופעות לואי, סל בריאות וכו'. תודה.
אפקסור שיכת לקבוצת חוסמי סרוטונין כגון פרוזק ומקביליו. בהחלט יעילה בטיפול בגלי חום אצל חלק מהחולות, אין בעיה של סל בריאות, תופעות לואי בדרך כלל לא משמעותיות. ניתן בהחלט לנסות
צר לי, אך תשובתה של ד'ר בן ברוך לא לגמרי מדוייקת. אכן אפקסור יכול לפעמים לעזור לטיפול בגלי חום, אבל הוא לא רשום בישראל להתוויה זו, ולא בסל להתוויה זו; ולמיטב ידיעתי בהחלט יש בעיה בכל הקופות לקבל אותו על חשבונן של הקופות כשמדובר בטיפול בגלי חום.