תוצאות בדיקה - בבקשה תענו
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי. אני בת 52 בבדיקת אולטרסאונד התגלה גוש מוצק , בדיקת ממוגרפייה נמצאו ציסטות בשני השדיים אך לא נראה אותתו גוש מתואר. להלן הממצעים: U/S 5-01 ציסטות קטנות בשני השדיים 05042004 ממוגרפייה 2-04 קשרית ברביע עליון קיצוני שד ימין ללא שינועים U/S 3-04- ציסטה בקוטר 0.3 בשעה 10 כ 9 סמ ממיצא מוצק קוטר 0.64 נשלחתי לבדיקות הנל: FNL / גלקטוגרפייה / FNA/TRUE CUT SX & lf core biofsy מה משמעות הבדיקות הנל ואיך הן מתבצעות האם הן כרוכות בכאב אני ממש לחוצנ מהממצעים אנאנ אני לי בהקדם. תודה
שלום זיוה, שאלתך נשלחה ליועץ הפורום, אנו מקוות לתשובתו בהקדם. בברכת חג שמח, צוות אחת מתשע