המשך שאלה לדר נועה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך ביצעתי גרידה+הסטרוסקופיה לפני 9 חודשים עקב רירית עבה הממצאים הין תקנים מאז אני שומרת על עם זלוטקס על רירית דקה ולפני שלושה חודשים נבדקה הרירית שוב ונמצאה תקינה למרות שאובכן שם פוליפ התוצאה היתה תקינה כאמור הרירית דקה והפוליפ מאז לא גדל הוא 10על 12 מילמטר מכיון שאני מאוד מעריכה את דעתך המקצועית לכו אני שואלת מה דעתך? אני מרגישה טוב ללא דמומים או כאבים או כול תלונה אחרת תודה וחג שמח דורית
קשה מאד לתת יעוץ בנושא כה ספציפי. אני מציעה שתפני לגנקולוג עם נסיון בטיפול בנשים על טמוקסיפן. בעיקרון סרטן רחם לא מופיע אצל נשים צעירות על טמוקסיפן, היות ואת מקבלת זולדקס אני מניחה שאת צעירה. כמו כן לא נהוג להתערב אם אין דימומים או תלונות אחרות. אך אם הפוליפ גדל תוך 6 חודשים מאז ההיסטרוסקופיה יתכן ויהיה שיקול שונה, בכל מיקרה זה לא ליעוץ וירטואלי.