צמחי מרפא - לגובי, נדב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מטופלת בטמוקסיפן. במסגרת טיפולים אלטרנטיביים (לבעיה אחרת) הוצע לי ליטול "קוקטיל" צמחי מרפא כדי לחזק את הכליות. אני יודעת שרצוי להימנע מצמחים המכילים פיטו-אסטרוגן. האם תוכל לציין צמחי מרפא כאלו כדי שאדע להימנע מלקחתם? תודה, אפרת
שלום אפרת, יש לא מעט צמחים המכילים פיטואסטרוגנים. לדעתי הדבר הנכון לעשות הוא לפנות בשאלה זו למטפל ההוליסטי שרשם לך את פורמולת הצמחים. הוא יודע באילו צמחים השתמש, ואם הם מתאימים לך, בהתחשב במכלול הסוגיות הבריאותיות שלך. גובי
אפרת שלום, את יכולה להיות רגועה לגבי השימוש בפיטואסארוגנים. אלו נמצאים בצמחי מרפא רבים ובמזונות שונים אותם אנו צורכים. דברי על כך עם המטפל שלך שמכיר אותך ואת ההיסטוריה הרפואית שלך לפרטים. בהצלחה, נדב