שאלות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1.האם טיפול כימותראפי שמקבלים דרך אינפוזיה הוא קשה יותר מזה שמקבלים דרך כדור? 2. האם מישהי מחברות פורום זה קיבלה טיפול משלים שסייע לה להקטין את תופעות הלוואי?, ואם כן, מהם? 3.האם זה נכון שברגע שהסרטן חוזר, לאחר הניתוח והטיפולים, זה מקרה אבוד?
היי אביה, אני יכולה לענות רק לשאלתך השניה. אני עשיתי ועדיין עושה טיפול בדיקור שמאד מאד עזר לי. מומלץ בחום
1. לא בהכרח! תלוי מה החומר הניתן ופחות תלוי איך הוא ניתן, מובן גם שהתגובות הן אינדיבידואליות וולעיתים עצם מתן העירוי יוצר רושם של משהו יותר "רציני וכבד" 2. על אלו תופעות לוואי את מדברת?????? ולמה כוונתך בטיפול משלים?? 3. לא!!!