לפני טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 35, אחרי מסטקטומיה ושחזור, לפני טיפול הורמונלי של זולדקס וטמוקסיפן (ללא כימותרפיה). היום, בבדיקת אולטרסאונד של השחלות , נמצאה אצלי ציסטה דרמואידית שהרופא ממליץ להוציא בלפרוסוקופיה. האם אפשר להתחיל את הטיפול ההורמונלי ובהמשך לבצע את הטיפול? האם כדאי לחכות? במידה והשחלה כולה פגועה ויהיה צורך להוציאה, איך זה משפיע על מתן הזולדקס? האם הממצא הזה קשור למחלה בשד? בברכה ותודה.
לקריאה נוספת והעמקה
לא נראה לי שהממצא השחלתי - אם הוא אכן ציסטה דרמואידית - קשור לסרטן השד. לגבי תזמון ניתוח וטיפולים עליך לברר זאת ביעוץ משותף עם האונקולוג והגנקולוג המטפלים בך