לאונקולוג- אנטיביוטיקה - דחוף !!!!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מקבלת זולדקס+ טמוקסיפן. חליתי לפני שבוע באנגינה וקיבלתי רפאפן מגה פעמיים ביום למשך 10 ימים. האם יש בעיה בשילוב של אנטיביוטיקה זו עם התרופות שלי ? שאלתי באה בעקבות כאב נוראי בחזה שהולך ומתגבר, אני בקושי יכולה לזוז או לנשום !!!! מה זה ???????????.. תודהץ
איו בעיה בשילוב של אנטיביוטיקה והטיפול ההורמונלי שאת מקבלת. אבל כאב עז כמו שאת מתארת דורש בדיקת רופא באופן מהיר. אם הכאב הוא אכן בלתי נסבל ואינך יכולה לזוז או לנשום פני למוקד או לחדר מיון. אם את בקופת חולים כללית את יכולה לצלצל למוקד טלפוני ולקבל הפניה למיון 2700 * או 1-700-707-700