תרופות לאחר תום טיפול בטמוקסי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אמי בת ה-53 החלימה מסרטן השד לפני כ- 5 שנים, כעת עומדת למעשה לפני סיום הטיפול בטמוקסי (20). באוקטובר 2003, קראתי על תרופה חדשה בשם "פמרה" (או ארימידקס/ארומסין) שנועדה למנוע הישנות הסרטן לאחר תום הטיפול בטמוקסי, ע"י עצירת פעילות האסטרוגן. האם ישנם פרטים נוספים שתוכלו למסור לי לגבי התרופה ? האם כבר אושרה והאם מופצת בישראל ? אשמח לשמוע, כמובן, גם על כל תרופה אחרת שהוכחה כיעילה לאותה המטרה. תודה רבה. מאחלת בריאות לכל כותבי הפורום ומשפחותיהם.
פימרה - כטיפול המשך אחרי טמוקסי - ראי את תשובת הרופאה ד"ר נועה בן ברוך בע"מ 299 דני
אכן פורסמה עבודה יפה שהראתה יתרון למתן פמרה אחרי טאמוקסיפן, אך זו עדיין אינה ההמלצה העולמית; ובשלב זה פמרה, ארימידקס וארומזין אינן רשומות בארץ ואינן ניתנות להתוויה זאת. אפשרות אחרת שכן מאושרת בארץ היא להמשיך את הטאמוקסיפן. זה מאד תלוי בנקודת הפתיחה של אמך ובגישתו של האונקולוג המטפל. מוטב אולי שתתיעצי עימו.