2 שאלות: כאבים ביד + טיסה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מחלימה בימים אלה מסרטן שד מקומי ללא גרורות. הבלוטות שהוצאו בניתוח נקיות אך לאחרונה אני סובלת מכאבים ביד המנותחת למרות שלא נפצעתי בה, שאלתי ממה נובעים כאבים אלה? לשאלה השניה: אני עומדת לטוס לארה"ב שזו טיסה די ארוכה..האם אצטרך לטפל ביד בצורה כלשהי, האם חייבת ללבוש שרוול לחץ? או שישנם דרכים אחרות לטפל בבעיה?
שלום זהבית .הכאבים ביד המנותחת לא מהווים סימן שהגידול חזר או שיש בעיה בהכרח . יכול להיות משני גורמים עיקריים א הנזק לעצבים התחושתיים בניתוח ולזה הגוף מתרגל. ב מתיחות שרירים באיזור בשל מגבלות בהזזת היד עקב הכאב והפחד סביב הניתוח. אין צורך לטפל ביד בצורה מיוחדת בטיסה .תבלי בנעימים.