כאבי פרקים לאחר טקסול לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 39 אחרי cuf ו-8 טקסול שבועיים. (סימתי לפני 9 חודשים) ,כרגע מקבלת זולידקס וטמוקספן. ידוע לי שהטקסול גורם לכאבים בשרירים ופרקים, ואכן יש לי כאבים בפרקים במיוחד בידים שהולכים ומחמירים, והגוף שלי משמיע "קליקים". שאלתי היא, האם זה יעבור? במידה ולא האם עלי לטפל בכך ? לפנות לאורטופד? הוא יוכל לעזור? האם מותר לי לעשות ספורט? תודה מראש רונית
לקריאה נוספת והעמקה
לא נראה לי שהתלונות שלך הן עקב טקסול שקיבלת לפני 9 חודשים. יש צורך באבחון יותר מדויק דרך האונקולוג שלך או אורטופד או ראומטולוג. לגבי ספורט את צריכה להתיעץ עם הרופא המטפל המכיר את מצב בריאותיך הכללי.