גלי חום ונמלים בגוף
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 48 ואחרי שנה של הפסקת המחזור. אני גם כמעט בסוף טיפולי ההקרנות, נותרו לי 7 ובלי טיפולים כימותרפיים.מטופלת גם בטמוקסי ועוד כדורים ללחץ דם, דילול דם ועוד עקב היסטוריה רפואית "מפוארת". שאלתי היא האם גלי החום המוגברים שאני מרגישה בזמן האחרון הם בגלל הטמוקסי והתקפות עצבים עם נמלים בגוף והתקף בכי או לפעמים רצון לריב עד כדי כך שזה מפחיד אותי. עלי לציין שעד לפני חודשיים שעברתי את הניתוח (כריתה חלקית + בלוטה אחת נגועה) היו לי גלי חום אבל הייתי גם מעשנת. מאז הניתוח הפסקתי לעשן. אודה לתשובתכם.
טמוקסיפן בהחלט יכול לגרום לגלי חום ושינוי במצב הרוח, אני מציעה לך להתיעץ עם האונקולוג שלך בנוגע לדרכי טיפול. יש תרופות היכולות לעזור.