יובש ודימום באף לאונקולוג + מטופלות בטקסול
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מקבלת טקסול על בסיס שבועי (אחרי 4 טפולים- לפני עוד שמונה) אני סופלת מאד מיובש ברירית האף,דימום מהאף. שאלתי האם התופעה מוכרת ? האם הטקסול גורם לה? הכי חשוב איך מתמדדים עם ההצקה הזו? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי גם לי היה דימום מהאף במשך כל הטיפול בטקסול. מה לעשות? לא חושבת שיש מה לעשות. זה עובר כשנגמרים כל הטיפולים המון בריאות רונית
גם לי היה דימום מהאף , והסתיים כשהסתיימו הטיפולים , זה רק מראה לך שהרופאים לא יודעים הכל
למטופלת זו אינה תופעה שכיחה של טאקסול, מוטב תיבדקי ע"י רופא אף-אוזן-גרון אשר גם ייעץ לך גם איך להתמודד עם ההצקה הזאת