ארימידקס, לאונקולוגיות ולכל הפורום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מחבר: אילה גל תאריך: 17-02-2004 11:19 שלום לאונקולוגיות ולכל הפורום, יש לי שאלות שנוגעות לכל מי שחלתה בתקופה האחרונה והן: 1.מדוע לא מספיק מחקר עם תוצאות חד משמעיות לגביי יעילות הארימידקס בהשוואה לטמוקסיפן? 2. מדוע צריך לחכות לעוד מחקרים? {כמו במחקר לגביי מתן הורמונים חלופיים לגיל המעבר, ברגע שהייתה תוצאה חד משמעית לגביי הנזק שבמתן הורמונים, יצאה המלצה גורפת להפסיק לתת באופן רוטיני חלופה הורמונלית לנשים בגיל המעבר, ולשקול היטב התועלת לעומת הסיכון לפני מתן והופסק המחקר לפני תום המועד המתוכנן}. 3. מדוע כל כך קשה לקבל ארימידקס כשמדובר בסיכויי הישרדות יותר טובים? בריאות לכול, בברכה אילה
אילה שלום, מדוע את לא מבינה? הכל מסתובב סביב הכסף!!!! ארמידקס אכן טובה ויעילה יותר ובעלת פחות תופעות לוואי אבל ...יקרה יותר ולפיכך לא ניתן לקבלה בקלות. אם הטמוקסיפן משפיע עליך לא טוב ייתכן ויסכימו להחליף לך התרופה. שאי ברכה ואיחולי החלמה
אילה, אם החלטת שארימידקס זה מה שאת רוצה והאונקולוגית שלך מסכימה איתך, יש דרכים לקבל אותו. כתבי לי למייל שלי ואגיד לך איך אני קיבלתי אותו.
שלום איילה, ד"ר לאופר ענתה לשאלתך ב- 17.2.04 בפנייתך הקודמת בעמ' 297. בברכה, צוות אחת מתשע