שחלות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני משתמשת שנה וחצי בזריקת זולידקס, מקבלתפעם בשבוע טקסולמשך 12 טיפולים מה היעילות של הזולידקס לעומת הוצאת השחלות מה עדיף שוב מציינת המחלה חזרה אחרי חצי שנה הפסקתי עם הכדורים טמוקסיפן
זולדקס או כריתת שחלות מביאים לאותה תוצאה הורמונלית של הפסקת הפרשת אסטרוגן מהשחלות. ההבדל העיקרי הוא שזולדקס מביא להפסקה זמנית בפעילות השחלות אשר במיקרים מסוימים יכולה להיות הפיכה (בתלות בגיל) בעוד שכריתת שחלות אינה הפיכה. מה מתאים לך תלוי במהלך מחלתיך ופרטים נוספים לגבי הגידול שאינם בידי. בכל מקרה זה אינו נושא עליו ניתן ליעץ דרך הפורום אלא ביעוץ פרטני פנים אל פנים.