הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עברתי 36 טיפולי הקרנות - סיימתי לפני כ-3 שבועות ויש לי כאבים בכל השד. האם זה נורמלי - מי שעברה את זה מוזמנת לכתוב. גם רופאים מוזמנים להסביר
היי רנה, אני סיימתי את ההקרנות לפני יותר מחצי שנה, ועדיין יש לי רגישות בשד. לפעמים זה מין דקירות, או גלי כאב שמבליחים בשד, אבל רוב הזמן זו פשוט תחושה של אי נוחות, ברמה של לשכב על הבטן, או להתחבק חזק, או אפילו ללבוש חזייה עם ברזלים. השבוע אני נפגשת עם כירורג השד שלי לביקורת תקופתית ואשאל אותו.
לתמי - תודה בהתחלה היו לך יותר כאבים...
שד מוקרן רגיש יותר משד שאינו מוקרן . בדרך כלל הרגישות משתפרת או חולפת לחלוטין. יש מיקרים בהם נשארת רגישות מוגברת בשד. זוהי תופעת לואי מוכרת של טיפול קרינתי.
האם הקרנות גורמות לנשירת שיער?