הורמונים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 50 עברתי כריתת שד לפני כ 15 שנים והיתה חזרה מקומית פעמיים, אני מטופלת בארימידקס כשנתיים, הסרטן הוא גנטי, עברתי כריתת רחם ושחלות לפני כ 5 שנים בגלל גידול שפיר בשחלה. בחודשיים האחרונים אני סובלת מגרד והיה לי דם בשתן, גניקולוג אמר שכל זה נובע מיובש בנרתיק וממליץ להשתמש ב Vagifem באופן קבוע. אני כמובן חוששת. אודה על חוות דעת הרופאים בפורום.
למירה VAGIFEM הינו חומר נטרלי ואינו מכיל הורמונים. את יכולה להשתמש בזה ללא כל חשש. בברכה פרופסור אילן כהן
תודה אני עדיין חוששת, קראתי על התרופה באתר http://www.rx.com אודה לך על הסבר קצת יותר מפורט.
למירה את יכולה להשתמש ללא חשש ב VGIFEM. זה חומר נטרלי שנועד לשמור על לחות קבועה בנרתיק. זה איננו חומר הורמונלי. בברכה פרופסור אילן כהן