ארימידקס?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אישה בת 58, שלוש שנים לאחר למפקטומי (בלוטות נקיות) קבלה הקרנות. היום יש גידול חדש בבית השחי, מים במעטפת סביב הריאות, ומרקרים 500. (לא לקחה ארימידקס בתקופה זו בגלל תופעות לוואי של טאמוקסיפן). מקבלת עכשיו טיפול של ארימידקס לחודשיים. האם זו האופציה הכי טובה שקיימת בשלב זה? (אני מודעת שהחסרתי פרטים לגבי סוג הסרטן). בתודה מראש, (ד"ר בן ברוך עזרה לי מאוד מאוד בעבר. לעיתים יש מידע שהרופאים לא יודעים, ומה טוב שאפשר להיעזר כאן).
אני מניחה שהגידול רגיש להורמונים וכי הנוזלים סביב הריאות אינם גורמים לקשיי נשימה. בנסיבות אלו אפשר לנסות ארימידקס תוך מעקב צמוד. בתלות במאפייני הגידול הנוספים יש לחשוב גם על טיפולים אחרים אם הארימידקס לא יעזור.