קיטריל או סטרון בסירופ-שאלה דחופה לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מאחר ואני מקיאה בעת הטיפול ואחריו, ראיתי המלצתך לקיטריל או סטרון בסירופ. לאחר ברורים בקופת החולים נאמר לי שקיימות , פרט לכדורים, רק אמפולות להזרקה בווריד. האם המידע שגוי, או שקיים ועלי להלחם עם הקופה? ואולי מישהי שהתנסתה יכולה להשיב לי בהקדם. תודה.
קיים זופרן בסירופ אך כנראה אינו מיובא לארץ. אם את מקיאה תוך כדי הטיפול ואחרי טיפול יש מקום לשקול אשפוז לימים לאחר הטיפול או מתן טיפול תומך שונה ממה שאת מקבלת. עלייך לדבר עם הרופא המטפל, כמעט תמיד ניתן למצוא פיתרון יעיל לבעית בחילות והקאות. יש גם תרופות נוספות מעבר לקיטריל וסטרון לטיפול בבחילות והקאות
היי קצת רקע, אני קיבלתי את הטיפולים הכי קשה שאפשר, כל הזמן בתי חולים,ירדתי 8 קילו בגלל הקאות וחוסר תאבון תמידי. אני קיבלתי את התרופה בהמפולה ועדין יש לי 5 בבית. באם את צריכה ואני יכולה להעביר לך לנסות. זה עוזר הרבה יותר, זה עשה "מהפך" בחיי הטיפולים. כתבי לי מאיפוא את ונדבר. הרבה בריאות ואושר