בדיקה גנטית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי שמי אביבית יש לי שאלה בנושא בדיקות גנטיות . אני בת 32 אם ל-3 . אימי בת 63 חולת סרטן, לפני כחמש שנים היא עברה ניתוח כריתת שד ובשנתיים האחרונות היא סובלת מגרורות באזורים שונים בגופה. רק אציין שלפני כחצי שנה עברתי ממוגרפיה ראשונה והכל תקין . אני יודעת שאני בקבוצת סיכון ורציתי לקבל מידע בנושא בדיקות גנטיות לסרטן השד. ומה ניתן לעשות אם חלילה התשובה היא חיובית. תודה רבה על תשומת הלב.
שלום אביבית, באתר עמותת "אחת מתשע" יש חומר מקיף על נושא סרטן שד תורשתי ( בפרק מידע\מידע רפואי) וכן על ביצוע הבדיקות הגנטיות - למי, היכן, איך, ומה עושים עם זה ( בפרק מידע\מידע ממוסדות וארגונים ). אנו מקוות שתקבלי שם את התשוובת לשאלותיך. כתובת האתר www.onein9.org.il . בהצלחה !