הרצפטין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבנות שלום : בוצע אצלי כריתת שד+ בלוטות ונמצא שיש בהם ביטוי יתר לחלבון HER2 . האם קיימת דרך כל שהיא לקבל הרצפטין, שלא במסגרת ניסוי ? בתודה רוני
אין כל דרך לקבל הרצפטין במסגרת סל הבריאות לסרטן שד מוקדם. אין גם שום הוכחה כי הרצפטיו יעיל בסרטן שד מוקדם או מהי הדרך האופטימלית לתת אותו (עם אילו תרופות, לאיזה משך זמן וכדומה). אני בהחלט ממליצה לך להשתתף באחד משני הפרוטוקולים המתנהלים בארץ, BCIRG 006 או HERA, שני מחקרים אלו מנוהלים במרבית המכונים בארץ, בשניהם יש סיכוי רב לקבל הרצפטין - כ 66%. אם את מעונינת בכל אופן לקבל הרצפטין לא במסגרת מחקרית, דוני על כך עם הרופא שלך, הדרך היחידה היא לקנות באופן פרטי או לעיתים דרך ביטוח רפואי פרטי (לא ביטוח מושלם של קופות החולים).