זופרן - שאלה לדר' בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם קיימת תרופה טובה יותר מזופרן לבחילות והקאות לאחר טיפולים, מאחר שנסיוני עם זופרן איננו מוצלח (אני פשוט מקיאה את הכדור). תודה מראש.
מכיוון שטרם נעניתי והבעייה דחופה מאד, האם יש תחליף חדש , שיעילותו הוכחה, במקרים שהזופרן עצמו גורם להקאות, ואם כן מהו. תודה מראש.
תרופות יעילות נוספות הן סטרון וקיטריל, אם את מקיאה את הכדור כדאי לבדוק את תזמון לקיחת הכדורים. כמו כן קרוב לודאי שיש זופרן גם בסירופ. אם שום דבר לא עוזר אפשר לקבל זופרן או סטרון בערוי וכן יש תרופות ותיקות יותר כמו לרגקטיל, הלידול שלהן תופעות לואי שונות. כדאי לדבר עם האחיות האונקולוגיות ועם הרופא המטפל.