טומוקסיפן - תרומת דם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מותר לתרום דם למי שמטופל בזלודוס + טמוקסיפן כוונתי האם הדם אותו אני תורמת "טוב" . לאחרונה פורסמה פניה לתרומה עבור חן אלגזי אך נאמר לי שאני לא מתאימה בגלל התרופות מה לגבי תרומה רגילה
כלנית יקרה, לצערי אין באפשרותך לתרום דם. כל חולה עם אבחנה של מחלה ממארת בעברו ואחת כמה וכמה שמקבל טיפול, מנוע מלתרום דם לפי חוקי מגן דוד אדום וכן לפי חוקים דומים ברחבי העולם. יש מעט חריגות, לדוגמא: אנשים שנותחו עקב סרטן עור לא מלנומה או שנותחו לפני שנים רבות מאד (ולא קיבלו כל טיפול נוסף) עם גידולים אחרים. אך ככלל לא מקבלים תרומת דם מאנשים עם אבחנה של סרטן בעברם. בברכה ד"ר בן-ברוך