מרקרים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום האם יש חשיבות לעליה קטנה במרקר הנוכחי לעומת המרקר הקודם, אבל במסגרת הגבולות הנורמלים? כוונתי היא אם בפעם הקודמת ה-ca-125 היה 6.5 ועכשו 9 וה- ca-15.3 היה 13.6 ועכשו 16.1? עלי לציין שאני אחרי כימו והקרנות, ללא גרורות, רק עם טמוקסיפן וזולידקס. תודה מראש
לחיה לא מקובל היום בכלל לבדוק מרקרים במצבך ולו כדי לא להגיע לשאלה שאת שואלת בגלל ה"קפיצות" הטיבעיות במרקרים, חוסר רגישותם להישנות והבהלה שהם גורמים אם אין סיבה מיוחדת עדיף לא לבדוק המצבך ד'ר רותי לאופר
תודה על תשובתך, אך לא הבנתי, אם כבר עושים מרקרים, האם הקפיצות האלה שכיחות?, האם הבדיקה בכל זאת תקינה? תודה