שאלה הנושא הישנות המחלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלתי היא אם הטמוקסיפן אמור למנוע הישנות גם לאיברים אחרים בגוף כמו עצמות לדוגמא. שמעתי אתמול מקרה שהעציב אותי על חברה שעברה איתי את הטיפולים לפני שנתיים והופיעו לה גרורות בעצמות. אני טופלתי האדראמיצין טקסוטר וציטוקסן וכמובן הקרנות. מה אחוזי המקרים של הישנות המחלה ואחרי כמה שנים אפשר קצת להרגע......אם בכלל
טמוקסיפן בהחלט אמור למנוע השנות באברים מרוחקים. אחוזי השנות תלויים בהרבה משתנים החשובים בהם הם מידת ערוב בלוטות, גודל הגידול ופרופיל ביולוגי של הגידול. הטיפול שקיבלת הוא מצויין. בתלות במשתנים של הגידול אפשר להיות יותר רגועים אחרי כ חמש שנים אם כי יש גם מקרים של השנויות מאוחרות יותר.
מה זה "פרופיל ביולוגי של הגידול"?