היפותרמיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאימי ישנה גרורה בבלוטות לימפה בבית השחי.כרותת שד מזה 11 שנים,וכרגע נמצא הגידול מחדש.כרגע היא מטופלת בתרופת ארימידקס והוצע לנו לשלב זאת עם טיפול היפותרמיה שמבוצע בבי"ח איכילוב. הנני מעוניינת לדעת פרטים על הטיפול ולהיכן אני צריכה לפנות? תודה. ג.
האם ייתכן שמדובר בהיפרתרמיה (ולא היפותרמיה)? האם מדובר בהשנות שאיננה ניתנת לכריתה כירורגית? מה גדלה ומה מיקומה? היפרתרמיה היא טיפול שניתן שנים רבות לגידולים שונים, אך נדיר ביותר שימוש בה כנגד סרטן השד. ייתכן שמדובר בפרוטוקול נסיוני או במצב של ליית ברירה. קשה מאד (בלתי אפשרי, בעצם) לענות לך בהעדר פרטים מספיקים. דר' חיים גוטמן