לאונקולוג או רופא אחר- MRI לאחר קרינה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני אחרי טיפולי קרינה וכמובן אחרי ניתוח וכימותרפיה רציתי לשאול- כמה זמן מינימום צריך לעבור אחרי קרינה כדי לבצע בדיקת MRi לשד שנפגע וגם לשד השני? במקרה שלי המליצו לי על כריתה מלאה בשל 2 מוקדים ולא כרתתי את השד שחלה ועכשיו אני רוצה להיות בטוחה שלאחר כל הטיפולים לא הושאר שם מוקד נוסף אשמח לדעת מה ההמלצה מבחינת הזמן שעבר לביצוע הבידקה הזו. (ממוגרפיה לא אמינה בעיניי שכן לא גילתה את המוקד שהיה לי .
גלית שלום, אין המלצות לגבי מעקב MRI שכן הבעיה היחידה במעקב זה הוא עלות הבדיקה.אין כאן סכנת קרינה או כל בעיה אחרת.בכל מקרה הייתי מחכה שנה מיום האבחנה ומבצע בדיקה חוזרת. ד"ר אילן רון-מומחה באונקולוגיה קלינית וקרינה