cea ca15
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אובחנתי כחולת סרטן שד , כעת מנסים לראות אם יש גרורות בעצמות או לא כי מיפוי ורנטגן לא היו תקינים . קבלתי תוצאות של מרקרים : cea = 1.4 ו ca15.3 = 47 האם בדיקה זו יכולה להעיד על אי קיומם של גרורות ?
לקריאה נוספת והעמקה
שרון שלום, הערך של סמנים בדם הוא מוגבל ושולי בסרטן השד .למעשה המרקרים משמשים רק לצורך מעקב בעת טיפולים כשהמרקר מלכתחילה גבוה. אין מנוס במקרה שלך מלבצע ברורים הדמייתיים כמדד לקיום או שלילת גרורות באיברים מרוחקים. ד"ר אילן רון-מומחה באונקולוגיה קלינית וקרינה
תודה ... אני בדרך ל c.t