טיפולים משלימים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני חצי שנה אחרי הטיפולים ונמצאת במעקב. הייתי רוצה לדעת אילה מוצרים משלימים כדאי לי לקחת לחיזוק המערכת החיסונית ולמניעת הישנות המחלה. אני מתכוונת גם לתרופות הומיאופטיות אף כאלה שניתן לקנות בחו"ל יותר בזול וגם למזון. טלי
הכי חשוב מזון אורגני נקי מרעלים וכמה שיותר טבעי וצמחי.
טלי שלום, בתשובה לשאלתך הנני ממליצה על Point4Life פיתוח (ישראלי/גרמני/אמריקאי) חדש המבוסס על "אדפטוגנים" הידועים בתכונותיהם כמחזקים טבעיים בעלי יעילות גבוהה במיוחד. בנוסף מחקרים עכשוויים המצביעים על כך שלאדפטוגנים תכונות "אנטיקרסינוג'ניות" דהיינו מניעת התפתחות תאים סרטניים מסויימים. Point4Life ממולץ כיום במספר בתי חולים (רמב"מ- חיפה, איכילוב-ת"א, וולפסון-חולון, העמק-עפולה ועוד...) כטיפול משלים לטיפולים הכימו,ורדיוטרפיים. מיותר לציין שלאור הנ"ל ל Point4 ערך רב כטיפול מונע (לאנשים בריאים או ברמת סיכון גבוהה) וכן כטיפול המשכי למבריאים. את Point4Life ניתן להשיג בבתי המרקחת המובחרים בכל הארץ ואיננו מצריך מרשם. בברכה, מירב נציגה רפואית בכירה Point4 ביוטכנולוגיות
נסי את פוינט4 לייף זה פשוט מהולל פלאים. הילי
טלי שלום, אין מוצר אחד או קבוצה של מוצרים אותם אני נוהג להמליץ באופן גורף לכל מי שעברה טיפולים כימיים, ו/או הקרנות ו/או טיפולים נוספים. עלייך להפגש עם מטפל שילמד את המקרה הפרטי שלך ויתאים לך את הטיפול הטוב ביותר בשבילך. מעל לכ חשוב להקפיד על סגנון חיים בריא, היינו תזונה מאוזנת תוך שמירה על המשקל, ספורט והמנעות מעישון. בהצלחה, נדב
טלי שלום, החוצפה של מנהלי האתר עוברת כל גבול ומונעת, בזדון, מידע כגון זה שאת ביקשת מטעמים אינטרסנטיים קטנוניים . בכל אופן במידה ואת רוצה מידע אמין והדרכה המבוססת על מדע ולא על אינטרסים קטנוניים וצרות אופקים לא מובנת, ה מ ס כ נ ת ב י ן ה י ת ר ח י י א ד ם, צרי קשר לפוינט4 ביוטכנולוגיות 09-8829992 ותקבלי את מלוא תשומת הלב! מירב
מנהלי הפורמים הם אינטרסנטים כי הם ממומנים ע"י גורמים אינטרסנמטיים מה ציפית שישווקו את המוצר שלך ? רק כסף כסף כסף מעניין אותם חומר למחשבה