תורשתי??
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם סרטן השד תורשתי מאם לבת? אם לסבא שלי היה סרטן ריאות ונפטר כתוצאה מזה וסבתא שלי ההיום גילו לה באזור המעי הגס האם זה אמור להדאיג את אימי ואחיה לגבי תורשתיות המחלה או שאין קשר .אודה אם תוכלו לענות ואם לא עם מי ניתן להתייעץ? נכדה דואגת
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, כל הנושא של סרטן שד תורשתי נדון בהרחבה בפרק העוסק בנושא באתר עמותת אחת מתשע, אותו תוכלי לקרוא בקישורית : http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=hereditary.doc באשר לאפשרויות קבלת ייעוץ בנושא, אנא ראי את הפרק על בדיקות גנטיות בקישורית : http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=genetic_screening.doc