לד"ר דין-המשך שחזור לשפור?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר דין שלום, לפני שנתיים וחצי עברתי כריתה ושחזור מידי עם מותחן בקר(מי מלח). לפני שנה עשיתי גם שחזור פטמה ועטרה והרמה של הצד השני . (כנראה טעות-זה לא הסדר הנכון) השתל הוא יותר קטן -אבד מהנפח ולא סימטרי. 1) האם מומלץ להחליף את השתל לשתל סיליקון אן אנטומי? 2) האם יהיה אפשר לתקן גם את מיקום הפטמה או שזה כבר בלתי אפשרי? 3) מה דעתך? האם המנתח שעשיתי את הנתוחים אצלו יכול לעשות את זה ולתקן יותר טוב ממנתח חדש או שכדאי לנסות פלסטיקאי אחר שהמליצו עליו ויש לו תוצאות טובות? 4) האם אתה עשית תיקון כזה והיה שפור משמעותי? בברכה,
שלום, סדר הניתוחים שעברת הוא בסדר גמור. לא שכיח בעיקר עם תותבות מסוג בקר שצריך להתערב שוב ולתקן.. אני מציע בהתחלה לפנות למנתח ולשאול אותו מה הוא יכול להציע לשיפור. במידה ולא תהיה לו תשובה מספקת אז כדאי להמשיך הלאה. בכל מקרה אפשרויות התיקון רבות והם תלויות במראה החזה שלך איכות העור מיקום הצלקות וכד' בברכה
תודה על התשובה.