בדיקות שגרתיות - לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 30, ביוני נתגלה גידול בגודל 0.7 ס"מ, עברתי ניתוח כריתה חלקית + הוצאת בלוטות. בלוטות נקיות. סימתי הקרנות לפני חודשיים, ומאז אני מקבלת זולדקס+טמוקסיפן. אילו בדיקות שגרתיות עלי לעשות ומתי ? (אונקולוג, כירורג,רופא נשים, ממגורפיה,אולטרא סאונד, פפס....?) תודה מראש. חנית
לקריאה נוספת והעמקה
בדיקת אונקולוג כל 4-6 חודשים בהמשך כך 6 חודשים ובהמשך כך שנה. ממוגרפיה/ US שד כל שנה , יש הממליצים על ממוגרפיה לשד המנותח כל 6 חודשים בשנים הראשונות גנקולוג פעם בשנה כירורוג כל 6-12 חודש