לאונקולוג - כאב בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני 4.5 חודשים אחרי כריתה חלקית והוצאת בלוטות , והשד עדיין רגיש למגע, האם זה ימשך לנצח ? האם כל נגיעה של ילד תכאיב לי ? האם זה נורמלי ?
לקריאה נוספת והעמקה
למירה שלום השד יכול להשאר רגיש ואין בכך כדי לגרום לדאגה רבה. כדאי לשים לב לקיום סימני דלקת כמו אודם מקומי, נפיחות גדלה וכו', כי אז דרוש טיפול. אם השד כבר קיבל טיפול קרינתי, הרגישות יכולה להמשך זמן ניכר. אם טרם קבלת טיפול קרינתי, כדאי שהשד ייבדק ע"י כירורג לפני תחילת הקרינה. דר' חיים גוטמן כירורג אונקולוגי