כימותרפיה וזכרון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
השאלה לדר בן ברוך, האם ידוע על פגיעה בזכרון בעקבות כימותרפיה
לקריאה נוספת והעמקה
אילה שלום, כשעברתי טיפולים הייתי במפגש עם פרופ' שולמית קרייטלר, שהיא פסיכו-אונקולוגית באיכילוב, והיא הזכירה שקיימת תופעה כזאת, של אובדן זכרון לטווח קצר בזמן טיפולים כימותרפיים, ושזוהי תופעה חולפת. תמי
בהחלט יכולות להופיע הפרעות בזיכרון אחרי כמוטרפיה, זו תופעה שבעקרון צריכה לחלוף עם חלוף הזמן מסיום הטיפול הכימי, אם כי יש נשים המתלוננות על כך גם זמן ניכר לאחר הטיפולים. נסי לבדוק רמות של ויטמין B12 ולקחת אם יש חסר.