לד"ר בן ברוך - גרורות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כל הזמן יש בפורום שאלות על גרורות וזה מאוד מלחיץ. מבחינה סטטיסטית כמה אחוזים מחולות סרטן השד מפתחות גרורות ב5, 10,15,20 שנים שאחרי המחלה ?
לקריאה נוספת והעמקה
הסיכוי לפתח גרורות תלוי בהרבה גורמים. החשובים שבהם: פרטים פתולוגיים לגבי הגידול, גודל, מעורבות בלוטות, רצפטורים, HER2. וכן סוג הטיפול שניתן לאחר הניתוח. כך שאין תשובה אחת לשאלתיך
הלוואי וזה היה 5 -10 ו-20 שנה אני גילתי בהתחלה ממש את המחלה בשלב 1 ותכף שנה אחרי הטיפולים כמותרפיה והקרנות נתגלו לי גרורות בעצמות.