שאלה לדר נועה בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר נועה שלום מה דעתך על בדיקת מרקרים בכלל אצלי יש גידול בעל רצפטורים גבוהים מאוד האם זה משנה? ואם כן איזו בדיקה לבקש ? ובאיזו תדירות? תודה רבה מיכל
לקריאה נוספת והעמקה
http://www.doctors.co.il/forums/read.php?f=146&i=54050&t=53505 קישור לפרוט כללי לגבי סמנים. אין קשר בין רמת רצפטורים למרקרים. הסמן המקובל בסרטן שד הוא CA15-3 במידה פחותה CEA ו CA 125 אני נוהגת לבצע סמנים כל 4-6 חודשים בשנים הראשונות, כל 6 חודשים בהמשך ולאחר 5 שנים בכלל לא או כל שנה.