דחוף !!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת כרגע בטיפולי פוריות עם זריקות הורמונים ואני מרגישה כאב חד בין בית השחי לחזה ,כמו כן עברתי הגדלת חזה בשנת 1995 האם עלי לחשוש מכאב זה?או שזה בגלל ההורמונים.בתודה מראש מה עלי לעשות?
יעל, שלום! אני עברתי הגדלת חזה, וגידול צמח לי בתחתית השד מתחת לשתל הסיליקון, אבל תוך כדי ההיריון שלי לא חשתי בו. עברתי אולטרסאונד בשד בגלל התקשות, אבל הסיליקון "רימה" את הרופאים, והם לא זיהו את הסרטן עד שהגוש הגיע לממדים גדולים. אני מציעה שתבדקי היטב מה מצב השד לפני שאת נכנסת עמוק לתוך טיפולי הפוריות שמהווים גורם מדרבן לסרטן שד. ש'
שלום יעל, ראשית בהצלחה בטיפולים. מעבר לכך אנו ממליצות שתיפני לבדיקה שיגרתית לכירורג שד או מרפאת שד בקופת החולים. בברכה, צוות אחת מתשע