לימפוציטים -לכל אחד מהרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני עוברת כרגע סידרה של הקרנות בבדיקות הדם שנעשו לי רואים שרמת הלימפוציטים שלי היא מתחת לנורמה מה המשמעות של זה? האם יש לעשות עם זה משהו? על מה אחראים הלימפוציטים? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
רימונה שלום, ללילמפוציטים אין משמעות מיוחדת בעת טיפולי הקרינה לשד.יחד עם זאת,אם הספירה מאוד נמוכה וחלילה גם מופיע חום יש מקום לפנות לרופא ולקבל את התיחסותו.אם לאו ,התאזרי בסבלנות והזמן יסדר זאת. ככלל, הספירה הלבנה שהיא ביטוי של מספר תאי הדם הלבנים היא מדד של מערכת החיסון שלך. ד"ר אילן רון-מומחה לאונקולוגיה קלינית וקרינה