טמוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום האם טמוקסיפן גורם להרגשה של ראומטיזם? כל הגוף כואב לי וכל פעם במקום אחר, ויש קליקים בכל העצמות. האם זה מהטמוקסיפן או משהו בעצמות? מיפוי שעשיתי לפני חודשיים יצא תקין תודה רונית
לקריאה נוספת והעמקה
רונית, האמת היא שזו אינה תופעה שכיחה ודווקא קיימת יותר בדור החדש של התרופות.אבל,היא אכן קיימת ויש חולות המדווחות על כאבי שרירים ועצמות. קרוב לוודאי שאם עשית מיפוי עצמות לפני חודשיים והוא יצא חופשי מגרורות אז אלה לא קיימות.אבל,איני יכול לתת קביעה זו בבטחון שכן אין לי נתונים על מחלתך ועד כמה את בסיכון לפתח גרורות. ד"ר רון-מומחה באונקולוגיה קלינית וקרינה