גרורות ? לאונקולוגית?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איך יודעים שיש גרורות? האם כל כאב קטן בגב צריך להזעיק אותי? למשל כבר יומיים כואב לי בגב התחתון, כאב שבא והולך. מה עושים עם זה? איך בכלל מאמתים גרורות בעצמות? אודה אם גם בנות שחוות את העניין תענינה לי . תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
גרורות בעצמות בודקים בעזרת צילום רגיל או מיפוי עצמות אי CT לעצמות אי MRI או לפעמים אפילו PET. הכל לפי התלונות, ממצאים וחשד קליני לפי מאפיני התלונות והגידול. כאבי גב שנמשכים יומיים בדרך כלל אינם מעידים על גרורות אך אם אלו כאבים חדשים וימשכו יותר זמן יש מקום לפנות לרופא האונקולוג שלך לברור.