אבחון סרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אימי בת 50 ולפני כמה חודשים נמצא ממצא בשד דרך בדיקת ממוגרפיה, אך הרופא אמר לחזור לביקורת עוד כחצי שנה כדי לבדוק מה קורה(הממצא היה קטן מאוד). לפני שלשה חדשים לערך עברה אימי טיפול ביוד רדיואקטיבי על מנת להרוס את בלוטת התריס. מאז הטיפול החלה ירידה במספר כדוריות הדם הלבנות שלה(נאוטרופילים), ירידה הדרגתית שהגיעה מ 2700 ל- 1900 . אנו מחכים לתשובות דם נוספות על מנת לבדוק האם שוב ישנה ירידה, אך רציתי לדעת אם הירידה במספר הכדוריות יכולות להעיד על בעייה? והאם ישנו קשר בין הטיפול הרדיואקטיבי לבין סרטן השד? בברכה ותודה מראש.
ירידה בכדוריות לבנות יכולה להיות עקב הטיפול ביוד רדיואקטיבי, בערכים שציינת אין כל בעיה, רק דורש מעקב. אין קשר בין הטיפול ביוד רדיואקטיבי לסרטן שד.