לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך אני בהפסקה של טיפול כמותרפי עקב סרטן שד גרורתי לעצמות קיבלתי טיפול טקסטור קרוב לשנה וכעת אני בשלב של הפסקה קרוב לחודשיים מקבלת זומרה אחת לחודש וזריקת פזלודק אחת לחודש. שאלתי היא כזו האם יתכן חולשה ותשישות תמידית בה אני שרויה ואף כאבים בשרירי הגוף. בשיחה עם האונקולוג המטפל אמר לי שלאחר הכמותרפיה הגוף מנסה לחזור למצב נורמלי ומשכך הכאבים של השרירים לגבי החולשה והתשישות כנראה שקשור למצב נפשי. כן נאמר לי שאין אלה סיפטומים של המחלה. מה עלי לעשות לגבי החולשה והתשישות שכן מהבוקר שאני מתעוררת אני חשה כך למרות שאני עובדת ומתפקדת בעבודה כמעט בצורה נורמלית. אך בבית פחות. ידוע לך על מצב כזה? אולי יש לך עיצה להקל על מצבי שכן איכות החיים שלי ירודה ביותר. אשמח לשמוע ואודה על תשובתך בהקדם
כדאי לברר תיפקוד בלוטת התריס והאדרנל. טקסוטר בהחלט גורם לתשישות וכאבי שרירים, לוקח לגוף זמן להתאושש.