כאב בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מזה כשבועיים אני סובלת מכאב בשד(בצידו החיצוני). הכאב מתחיל בצוואר לכתף ולשכמה. בבדיקה אצל רופא מומחה לא נמצאו גושים. האם בצידו החיצוני של השד (קרוב לבית השחי) יש שרירים שיכולים לגורם לכאב? או שאפשרי שהכאב נובע מבעית צוואר. או שזו בעיה אחרת בשד תודה.
שלום אבלין, כאבים בצד של דופן בית החזה יכולים בהחלט להיגרם מסיבות שמקורן בשרירים ובצואר, אבל כדאי להגיע לאבחנה כזאת באופן ברור בבדיקת אורטופד, למשל. לא ציינת מה גילך, ואם יש גורמי סיכון לסרטן השד, אבל ייתכן וכדאי בכל מקרה לבצע ממוגרפיה. בכל מקרה, הפורום אינו תחליף לבדיקת רופא, ואני ממליצה לך להתייעץ עם רופא שבדק אותך או רופא/ת משפחה. בהצלחה.