מבקשת הסבר על - GEMZAR
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אפשר לקבל פירוט על התרופה הזו ? הבנתי שזוהי בעצם תרופה רק להאריך את החיים. מה ממוצע הארכת חיי אישה עם סרטן שד גרורתי (רמה 4-5) ???
לקריאה נוספת והעמקה
שלום כרמית, כבקשתך הרי קישור עם מידע על התרופה http://www.gemzar.com/index.jsp התייעצי עם הרופא המטפל האונקולוג לגבי התרופה. בברכת שנה טובה, צוות אחת מתשע
כרמית שלום, איפה יש לך גרורות? וכמה זמן את חולה? אשמח באם תכתבי לי כי גם לי יש גרורות בעצמות מסרטן שד. העיקר לא להתייאש החיים לא בידיים של הרופאים אלא בידיים של שוכן מרומים תבטחי רק בו ובעזה"ש תראי ישועה בקרוב. מאחלת לך שנה טובה ובריאות איתנה.