המתנה לניתוח - דחוף
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 37 בבפיופסיה אובחנתי כDCIS אבל בביופסיה של הלימפה - אובחנו תאים אפיטלליים סרטניים. עברתי 4 טיפולי אדריאה וציטו, ואח"כ 12 טיפולים שבועיים של טקסול.(טיפולים קודם לניתוח כי אזור הריקמה הסמיכה היה גדול יחסית , הגוש באולטרה סאונדהיה כ-2 ס"מ) בממוגרפיה ואולטרה סאונד אחרי הטיפולים לא נראה יותר הגוש האמור הריקמה הסמיכה הצטמצמה וגם בלימפה אין בלוטה. השאלה שלי היא: כמה זמן אפשר לחכות בין הטיפול האחרון לניתוח בלא שייגרם לי נזק. עברו כבר שבועיים ועדיין לא קבעו לי תור לניתוח למרות שאני מועמדת לכזה.
שלום שרון, בדרך כלל מחכים לפחות 3 שבועות לפני הניתוח, כדי להתרחק מההשפעות של הכימוטרפיה. בין 4 ל 6 שבועות זה זמן סביר ומקובל לחכות אחרי סיום כימוטרפיה עד לניתוח. בהצלחה
ד"ר אלויס - תודה ענקית