ערכי בדיקת דם - לפרופ' אילן כהן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מקבלת טמוקסיפן מזה כחצי שנה. ערכי בדיקת דם הם: estradiol = 1495 FSH = 15.7 LH = 11.5 progresterone = 10 אבקש לדעת מהו כל אחד מהפרמטרים והאם הערכים תקינים. תודה יפה
ליפה בכדי להתייחס לתוצאות של בדיקות הדם אני צריך לדעת בת כמה את, באם קיבלת ומתי קיבלת טיפול כמוטרפי. כמו כן עלי לדעת באיזה ערכי מעבדה מבוטאים תוצאות בדיקות ההורמונים. מכל מקום, FSH ו LH גבוהים ומעידים על תפקוד שחלתי ירוד. מאידך רמת ה ESTRADIOL גבוהה, כנראה עקב השפעת המוכסיפן. רמת ה PROGETERONE מעידה על כך שיתכן והיה לך ביוץ. מכל מקום בכדי להיות יותר מדוייק אני צריך תשובות על השאלות ששאלתי קודם. בברכה פרופסור אילן כהן