שאלה לאונקולוג-זריקת זולדקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 49. לפני שנתיים עברתי כריתה. לא קיבלתי כימותרפיה או הקרנות. אני מטופלת בזריקת זולדקס פעם בחודש וטמוקסי. (טיפול הורמונלי בלבד) כאשר הפסקתי את הזריקה אחרי 6 חודשים המחזור חזר ולכן המשכתי שוב 18 חודש. עד עכשיו התשובות של הבדיקות יוצאות בסדר. האם אחרי שנתיים של זריקות עליי להמשיך או שאפשר להפסיק עם הזריקות ? (ולראות אם רמת האסטרוגן תשאר נמוכה ואולי אני כבר בגיל המעבר) אני מודעת לזה שלכל אונקולוג יכולה להיות תשובה אחרת. בברכה ובתודה, אילנית
הדרך היחידה לדעת היא להפסיק ולעקוב אחרי רמת הורמונים, בגילך יש סיכוי שהשחלות לא יחזרו לתפקד אחרי שנתיים של זולדקס.
תודה רבה על התשובה.