תופעות גיל המעבר לאחר כריתת שחלות בגיל צעיר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, עברתי כריתת שחלות לפני חמש שנים, בגיל 35, בעקבות סיפור משפחתי של ריבוי מקרים של סרטן השחלה. אני נוטלת הורמונים (activell) באופן קבוע מאז, ולא סובלת מגלי חום. עם זאת, נראה לי כי העור שלי סובל מהזדקנות מוקדמת. האם יש בסיס לחשדותיי? תודה, יעל
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, טיפול הורמונלי חלופי לאחר כריתת שחלות ניתן להקלה של סימפטומים של המנופאוזה, שמירה על בריאות העצם. אין מידע מפורת במחקרים קליניים לגבי שינויי עור. בנוסף שינויי עור אינדיבידואליים בברכה